Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2013 13:22 - Въпроси към Господ
Автор: raiavid Категория: Други   
Прочетен: 9190 Коментари: 34 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           Господи, извини ме за наглостта, че се обръщам към Теб… Та коя съм аз да се осмелявам да наруша спокойствието Ти? Познаваш ме, нали всичко знаеш и можеш? Дълго съм вече на тази земя...
          Сигурна съм, че ще направиш равносметка на делата ми пред Твоя Божи Съд и ще прецениш къде и как да изкупя греховете си. Друго ме мъчи мене, друго… Има някои неща, на които търсех отговорите през годините и не ги открих. Не е моя работа да ти държа сметка, че нали си ми Създател! Но все пак ще те питам, че моето може и от невежество да е или от съмнения... Та искам да Ти задам няколко въпроса: Първо: Каква беше тая кал , от която ни направи, та все се пука и чупи като изсъхне много? Или на времето е била екологично чиста, а сега има разни замърсители и консерванти в нея ?
Второ: Нали сме направени по Твой образ и подобие? Защо тогава сме толкова различни по външност и душа?
Трето: Само Адам и Ева ли си създал? Тогава трябва всички да сме роднини и техните деца да са се женели едно за друго? Ако е така, откъде станахме бели, черни, жълти, червени…?
Четвърто: Ако Ти си най-могъщия на света, защо оставяш Лукавия да прави злини, с които ти не се справяш? Не таксувай действията му като вид изпитания и изкушения, защото много станаха и почвам да си мисля, че е по-силен от Теб…
Пето: Нали родителите обичат децата си? Тогава защо към едни си Майка добра, а към други си Мащеха зла? Не ми излизай с номера, че си Баща!
Шесто: Хубави заповеди си измислил. Така трябва - да се живее според правила, за да Ти е мирна главата. Защо тогава, тези които нарушават заповедите Ти, са потънали в разкош, охолство и са на почит? Аз като не крада, не лъжа , не убивам, не пожелавам жената, нито мъжа на ближния си, защо живея в нищета? Знам, ще кажеш: ” Прекален светец и Богу не е угоден”, ама все пак?
Седмо: Като съм праведна, па и постя и се моля, и свещи паля, чии грехове изкупувам? Защо мен наказваш за грешките на роднините ми? Каква вина имам аз? Толкова ли са много, че не е стигнало времето Ти?
Осмо: Нали заради Змията си изгонил Адам и Ева от Рая? Тогава защо ме караш тук на Земята да се страхувам от нея? Какво Зло би ми направила още, освен това, което е сторила на тях?
Девето: Истината ли знаят хората за смисъла на живота си или има нещо, което ги чака след смъртта? Тогава защо всичко се свежда до яденето само  и отделителната система? Да се примирим ли с това?
Десето: Боже, сляпото прогледна ли вече? Ако е така, защо от толкова много учене все не вижда повече от носа и от джоба си?
После: Защо на едни си дал само красота, на друг ум, на трети недъг, на четвърти болести? Равновесие ли Ти трябва?
И още : Сиромахът наистина ли е жив дявол? Затова ли си се отрекъл от него и го оставяш сам да се оправя? А кой е като умрял дявол?
Искам и да питам: Всъщност Любовта грях ли е или наказание? Смелостта порок ли е ? Завистта, злобата и алчността приятели са или мои врагове и защо всички се съветват с тях?
           Е , има сигурно и други неща, които ме мъчат, ама сега не се сещам за тях. Само не ми казвай, че богохулствам, че си сбъркал материала, от който си ме направил, че всичко ще разбера след смъртта си или в някой друг живот. Искам сега! Иначе ми се струва, че напразно съм живяла. Не искам и да съм храна на нечие същество, нито да съм някаква бактерия, необходима за правилното функциониране на търбуха на космически великан…
          Хубаво ще е да съм частица от светлина, в която ще се превърна след това, за да има живот и за другите около мен…
          Колкото до продължаването на рода, то ние го правим с удоволствие, макар с труд и в мъки да отглеждаме рожбите си…
          Та, Господи, защо си ни създал? За игра, забавление, за убиване на скуката или си ни определил тайна мисия в Космоса?
          Изморих ли те? Извинявай още веднъж, че се намесих в делата ти! Прости, ако можеш и моето невежество, и незнание…
          Не ме пращай само в Църквата да ми обясняват правата и задълженията там! Не им вярвам на ония богоизбрани и богопомазани самозванци! Като нищо ще ме анатемосат...
          Ако Ти можеш, ми дай просветление, та с радост да кажа, че е имало значение моето съществуване като Човек тук на Земята. Пък аз после спокойно ще склопя очи и ще се предам в Твоите ръце….

Един Твой раб Божий
------------------------------- Рая Вид, 2012




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aanonimous - .
26.01.2013 13:29
казах ви - не наглейте. пратих ви човек да ви отговори (не, не христос:) вие пожелахте гибелта и нещастието му (й) Тя ви го каза - надежда всяка тука оставете. кой разбрал - разбрал. това беше.
цитирай
2. vestitelkata - Много добри въпроси, на които и аз ...
26.01.2013 13:43
Много добри въпроси, на които и аз бих искала да науча отговора.
цитирай
3. mariniki - Той е направил каквото трябва...
26.01.2013 13:52
но за лошотията се е погрижил дявола...
по един път всички вървим, но зависи от коя страна на пътя сме
от тъмната, или от светлата... ех, Раечка... такава е човешката природа
да търси вината за своите неблагополучия извън себе си..
аз си те прегръщам, топло, топло...
цитирай
4. raiavid - казах ви - не наглейте. пратих ви ...
26.01.2013 14:17
aanonimous написа:
казах ви - не наглейте. пратих ви човек да ви отговори (не, не христос:) вие пожелахте гибелта и нещастието му (й) Тя ви го каза - надежда всяка тука оставете. кой разбрал - разбрал. това беше.


Разбрах, благодаря! Но никой не по-висш да раздава сам правосъдие, нито пък да пробутва вкуса си анонимно или поименно.
цитирай
5. raiavid - Много добри въпроси, на които и аз ...
26.01.2013 14:18
vestitelkata написа:
Много добри въпроси, на които и аз бих искала да науча отговора.


Благодаря за подкрепата! Ако знаех отговорите, щях ли да питам толкова много?
цитирай
6. raiavid - но за лошотията се е погрижил дяв...
26.01.2013 14:19
mariniki написа:
но за лошотията се е погрижил дявола...
по един път всички вървим, но зависи от коя страна на пътя сме
от тъмната, или от светлата... ех, Раечка... такава е човешката природа
да търси вината за своите неблагополучия извън себе си..
аз си те прегръщам, топло, топло...


Благодаря, Маре! радвам се, че ме разбираш. И аз те прегръщам!
цитирай
7. mitkaloto - Хубави въпроси си задала! И аз ще ...
26.01.2013 14:29
Хубави въпроси си задала! И аз ще чакам отговори.Приятен ден!
цитирай
8. raiavid - Хубави въпроси си задала! И аз ще ...
26.01.2013 14:50
mitkaloto написа:
Хубави въпроси си задала! И аз ще чакам отговори.Приятен ден!


Благодаря, Миткало! Радвам се ,че не съм сама в тоя свят!
цитирай
9. aanonimous - ти май не разбираш кой ти отговаря от тоя ник, а?:)
26.01.2013 14:56
raiavid написа:
aanonimous написа:
казах ви - не наглейте. пратих ви човек да ви отговори (не, не христос:) вие пожелахте гибелта и нещастието му (й) Тя ви го каза - надежда всяка тука оставете. кой разбрал - разбрал. това беше.


Разбрах, благодаря! Но никой не по-висш да раздава сам правосъдие, нито пък да пробутва вкуса си анонимно или поименно.


аз съм Господ, Бог твой, а Тя говори от мое име. казах - не наглейте, защо го правите? да не би да не ми вярвате?:) и тоя път?:)
Нейният вкус е Еталон, Тя има право да го налага.
при седващата наглост - ще срина йерусалим.
,,пробутва,, е такава наглост:)
цитирай
10. gocho52 - Не се смятам за раб,
26.01.2013 15:00
а част от Него.
Папата не знае.
цитирай
11. alchemist - Тези въпроси
26.01.2013 15:17
ги задават много хора включително и аз. Но имам усещането, че трябва да се зададат към земните представители на Бог, отколкото към него.
цитирай
12. raiavid - казах ви - не наглейте. пратих ви ...
26.01.2013 16:47
aanonimous написа:
raiavid написа:
aanonimous написа:
казах ви - не наглейте. пратих ви човек да ви отговори (не, не христос:) вие пожелахте гибелта и нещастието му (й) Тя ви го каза - надежда всяка тука оставете. кой разбрал - разбрал. това беше.


Разбрах, благодаря! Но никой не по-висш да раздава сам правосъдие, нито пък да пробутва вкуса си анонимно или поименно.


аз съм Господ, Бог твой, а Тя говори от мое име. казах - не наглейте, защо го правите? да не би да не ми вярвате?:) и тоя път?:)
Нейният вкус е Еталон, Тя има право да го налага.
при седващата наглост - ще срина йерусалим.
,,пробутва,, е такава наглост:)


То и аз казах! Никой не по-висш, така че не си присвоявай права, които не ти се полагат, а ако толкова искаш да отговаряш, поне го направи както му е редно, без да се налагаш.
цитирай
13. raiavid - а част от Него. Папата не знае. Из...
26.01.2013 16:49
gocho52 написа:
а част от Него.
Папата не знае.


Извинявай! Не знаех, че си католик, но пък всеки има право на вяра, каквато ще да е тя.
цитирай
14. raiavid - ги задават много хора включително и ...
26.01.2013 16:51
alchemist написа:
ги задават много хора включително и аз. Но имам усещането, че трябва да се зададат към земните представители на Бог, отколкото към него.


Нима има такива? Та те са по-грешни и от нас, как да им вярвам тогава?
цитирай
15. ivoki - ОПИТ ДА ОТГОВОРЯ ОТ МОЕ ИМЕ, А НЕ ОТ ...
26.01.2013 16:58
ОПИТ ДА ОТГОВОРЯ ОТ МОЕ ИМЕ, А НЕ ОТ ИМЕТО НА БОГ !

Първо: Каква беше тая кал , от която ни направи, та все се пука и чупи като изсъхне много? Или на времето е била екологично чиста, а сега има разни замърсители и консерванти в нея ?
Бог ни е създал от Земята и Водата, която Той създаде, за да сме свързани с тях. Но ни даде и душа и избор за да живеем и осъзнаваме битието си. Нашият избор не е Негово дело, а наше . Някои от нас не се ”пукат“ и ”чупят“ и ”съхнат“ ...... Замърсителите и консервантите са НАШИЯТ избор. ....

Второ: Нали сме направени по Твой образ и подобие? Защо тогава сме толкова различни по външност и душа?
Някой виждал ли е Бог? Неговото величие и всеобхватност са като безкарая на Вселената, непосилно да го разберем с ограниченият ни ум.Във всеки от нас има частичка от Него !

Трето: Само Адам и Ева ли си създал? Тогава трябва всички да сме роднини и техните деца да са се женели едно за друго? Ако е така, откъде станахме бели, черни, жълти, червени…?
Бог ни е дал шанса да оцелеем според условията, в които живеем. В онези времена никой бял не би оцелял под жарките лъчи на слънцето в екваториалната област и за това е потъмнил кожата на живеещите там за да оцелеят . На всички ни е дал този шанс : ДА ОЦЕЛЕЕМ !

Четвърто: Ако Ти си най-могъщия на света, защо оставяш Лукавия да прави злини, с които ти не се справяш? Не таксувай действията му като вид изпитания и изкушения, защото много станаха и почвам да си мисля, че е по-силен от Теб…
Бог не е най могъщия в света, а във Вселената, която е създал от Хаоса. Но Той дава шанс на всеки да е такъв какъвто е. Дори и на Деница – Дявола , който се опита да се противопостави на Създателя си. И знаете ли защо? Защото Бог е Любов във всичките и форми. Необяснимо за нас.....

Пето: Нали родителите обичат децата си? Тогава защо към едни си Майка добра, а към други си Мащеха зла? Не ми излизай с номера, че си Баща!
Бог е Любов ! И ако ни дава изпитания и уроци, то е за да ни усъвършенства и подготви за живота след смъртта . Изпитанията са защото ни обича.

Шесто: Хубави заповеди си измислил. Така трябва - да се живее според правила, за да Ти е мирна главата. Защо тогава, тези които нарушават заповедите Ти, са потънали в разкош, охолство и са на почит? Аз като не крада, не лъжа , не убивам, не пожелавам жената, нито мъжа на ближния си, защо живея в нищета? Знам, ще кажеш: ” Прекален светец и Богу не е угоден”, ама все пак?
Разкошът, охолството и ”почитта ” са преходни и тленни. В гроба ги няма.Те са личния ни избор, кое е важно.Бог не се меси в тези наши избори.

Седмо: Като съм праведна, па и постя и се моля, и свещи паля, чии грехове изкупувам? Защо мен наказваш за грешките на роднините ми? Каква вина имам аз? Толкова ли са много, че не е стигнало времето Ти?
Не ”наказания“ а изпитания и уроци ти дава Бог, защото те обича и се грижи за душата ти, за да осъзнаеш къде грешиш в своето битие . Смяташ ли се за безгрешна ? Постът и паленето на свещи, не те прави праведна. Замисли се къде грешиш. Бог само те подканя да го направиш.

Осмо: Нали заради Змията си изгонил Адам и Ева от Рая? Тогава защо ме караш тук на Земята да се страхувам от нея? Какво Зло би ми направила още, освен това, което е сторила на тях?
Не змията е причината.Тя е само символика на злото и изкушението. Аз не се страхувам от ”змията, защото не я допускам в себе си.

Девето: Истината ли знаят хората за смисъла на живота си или има нещо, което ги чака след смъртта? Тогава защо всичко се свежда до яденето само и отделителната система? Да се примирим ли с това?
Личен избор е храната и отделителната система да са водещи. Моят смисъл е да се храня толкова колкото да мога да поддържам тленното тяло осъзнавайки нетленното.

Десето: Боже, сляпото прогледна ли вече? Ако е така, защо от толкова много учене все не вижда повече от носа и от джоба си?
Повечето хора умират слепи за духовността. Личен избор !

После: Защо на едни си дал само красота, на друг ум, на трети недъг, на четвърти болести? Равновесие ли Ти трябва?
На всеки човек Бог е дал различни дарби- мънички частици от Него.Как ще ги ”употребим“ , вложим и развием е нашият избор. На Бог не му трябва НИЩО, защото има ВСИЧКО.

И още : Сиромахът наистина ли е жив дявол? Затова ли си се отрекъл от него и го оставяш сам да се оправя? А кой е като умрял дявол?
”Сиромахът наистина ли е жив дявол“ е човешка класификация.Какво общо има с Бог?
Искам и да питам: Всъщност Любовта грях ли е или наказание? Смелостта порок ли е ? Завистта, злобата и алчността приятели са или мои врагове и защо всички се съветват с тях?
Любовта е дар.Но истинската, без очакване, без корист, без злоба и алчност. Няма, априори, врагове. Това е дело на умът ни.
Бог при зачатието ни дава първо ДУША, после тяло и накрая ум за да служат на ДУШАТА. От нас зависи да не обръщаме тази схема. И да не подчинявам е ДУШАТА на тялото и умът ни. Личният избор..........
цитирай
16. zabunova - Браво!:)))
26.01.2013 17:05
Браво!:)))
цитирай
17. aanonimous - .
26.01.2013 17:11
ha ha ha
цитирай
18. ivoki - aanonimous -
26.01.2013 23:38
Какво ти е смешно?
цитирай
19. pcelata - До Ивоки;
27.01.2013 08:38
Дяволски точно отговори.Подкрепям те.
до авторката;
аз също си задавам тези въпроси.Има поговорка;
Това,което сам си направиш-цяло село не може да ти го направи!
Но и;
Това,което не ни Убива-ни прави,по-силни!
Харесах много поста ти.Бъди здрава!
цитирай
20. raiavid - Дяволски точно отговори. Подкр...
27.01.2013 10:27
pcelata написа:
Дяволски точно отговори.Подкрепям те.
до авторката;
аз също си задавам тези въпроси.Има поговорка;
Това,което сам си направиш-цяло село не може да ти го направи!
Но и;
Това,което не ни Убива-ни прави,по-силни!
Харесах много поста ти.Бъди здрава!


Благодаря за подкрепата! Радвам се, че раздвижих духовете. Хубаво е, че все още мислим, а не сме се превърнали в роботи.
цитирай
21. forgiveness - Колко много въпроси...
27.01.2013 10:33
И всичките за риторични, нали? Нали!
През ум не ми минава, че се надяваш някой(някой си Там) да ти отговори . И точно затова те уважавам!!!!!!
Благодаря ти за искреността! Болезнена изповед - споделям!!!
цитирай
22. raiavid - Благодаря
27.01.2013 10:52
най- вече на Ивоки за хубавите отговори!

Не мисля само, че беднотията, болестите, лишенията са личен избор. Те се оказаха в живота на хората избор по принуда.

Не съм съгласна и с това да ми дават наказания и изпитания за неща, които аз не съм извършила. Ако справедливостта трябва да тържествува, каква вина имам аз, че другите вършат престъпления? Нали аз не ги върша?

Не съм съгласна, че екватора прави хората черни. Има толкова много бели в днешно време там, защо не са почернели толкова? Освен единият Адам или Ева да са били черни... А жълтата раса откакво е пожълтяла и откакво са се появили дръпнатите очи?

Колкото до храната - да личен избор е. Но говоря за смисъла на живота на човека. Всяко същество на земята има някаква определена цел. Птиците се хранят с червеии и насекоми, по едрите животни с по-дребните... човекът използва растетията и животните за храна и облекло, тогава излиза че човекът е да храна на червеите. Жалко нали? Но всичко е кръговрат в живота и май вярнао ще излезе, че "пръст при пръст отива". Ако псе замислим, това което харата са оставили след себе си- изобретения, открития, пъгища, сгради, машини е било за собствено удоволствие и облекчаване на труда си. Останалото е за удоволствие, каприз и пари - игри, забави, развлечения, кино ,театър, хазарт, дрехи ... И пълнени на джоба на шепа хора... Сигурна съм ,че ще кажете, че всичко е пак въпрос на личен избор. Може и така да е, но хората в отчаянието си правят какво ли не ,за да оцелеят и да се грижат за децата си... Дори до кражби, лъжи, убийства и самоубийства се стига. Дяволът бил виновен. Защо тогава Всевишният, господар на света и на вселената допуска това? Не може никой да ме убеди ,че това е личен избор и изпитание. Знаети ли колко талантливи и способни хората ровят в боклука, за дазалъжат глада си? Знаети ли колко хора са принудени да просят, да умират от глад и болести защото нямат пари? Всички ли са толкова грешни ,че не заслужават внимание?
цитирай
23. raiavid - И всичките за риторични, нали? Н...
27.01.2013 10:57
forgiveness написа:
И всичките за риторични, нали? Нали!
През ум не ми минава, че се надяваш някой(някой си Там) да ти отговори . И точно затова те уважавам!!!!!!
Благодаря ти за искреността! Болезнена изповед - споделям!!!


И аз ти благодаря! Радвам се, че ме разбра. Поставих въпроси, защото все още мисля, че има нещо човешко у нас, а не съм се превърнали в машинки на пряко подчинение и манипулация... Дълго се гледах тази сутрин в огледалото, но не открих нито копчета, нито бутони, нито приемни антени...Хубав ден от мен!
цитирай
24. raiavid - ha ha ha Няма нищо смешно в ра...
27.01.2013 11:01
aanonimous написа:
ha ha ha


Няма нищо смешно в разсъженията на Ивоки, нито пък в моите въпроси.
Смеее този, на който му е широко около врата и му е все тая къде е днес или утре, какво става около него, как живеят останалите, какъв е смисъла от живота, защо хората се отчайват...
цитирай
25. raiavid - Браво!:))) Благодаря на За...
27.01.2013 11:02
zabunova написа:
Браво!:)))


Благодаря на Забунова за присъствието и подкрепата!
цитирай
26. stela50 - Здравей, Райче ... всеки човек в определени моменти
27.01.2013 12:06
си задава много подобни въпроси и в добро и зло вика Бог ...
Не Той е отговорен за хорските неволи и трудности,
може би само Той наистина разбира и се опитва да поправи
стореното от други... Ние, хората понякога сме по- опасни
и от дявола, умеем по невероятен начин да объркваме
хода на събитията, да всяваме ужас и страх ...
Разковничето е в душите ни - в добротата и любовта ...
Прегръдка за теб и всичко добро ти желая !
цитирай
27. raiavid - си задава много подобни въпроси и в ...
27.01.2013 12:28
stela50 написа:
си задава много подобни въпроси и в добро и зло вика Бог ...
Не Той е отговорен за хорските неволи и трудности,
може би само Той наистина разбира и се опитва да поправи
стореното от други... Ние, хората понякога сме по- опасни
и от дявола, умеем по невероятен начин да объркваме
хода на събитията, да всяваме ужас и страх ...
Разковничето е в душите ни - в добротата и любовта ...
Прегръдка за теб и всичко добро ти желая !


Благодаря, Стеле! Много си права! Само любовта и доброто към хората ще ни спасят!
цитирай
28. raiavid - Поздрав
27.01.2013 13:08
за всички с една песен на Челентано
"Стъпките, които правим"

http://vbox7.com/play:fd4bffeb8a

цитирай
29. dinkov - Динков
27.01.2013 21:14
raiavid - Това са вечните човешки въпроси, на които няма кой да отговори. Или може би "Неведоми са пътищата божии" е точен отговор.
Но бих си позволил да ти отговоря малко отвлечено със строфа от Вапцаровия стих "... за него живота направил бих всичко ... "
Ицко
цитирай
30. makont - Райчке, не се питай повече!
28.01.2013 14:29
Поповете казват, че към Бог не се отправя въпросът ЗАЩО? И честно, повече ми харесва, когато си задаваш риторичния въпрос: "Господи, колко съм хубава?!" Усмивки и спорна седмица!
цитирай
31. kalin8 - Привет!
28.01.2013 20:52
Неведоми са, Рая, пътищата Господни...
А изпитание е нашият път житейски!
Б.
цитирай
32. raiavid - raiavid - Това са вечните човешки ...
30.01.2013 16:42
dinkov написа:
raiavid - Това са вечните човешки въпроси, на които няма кой да отговори. Или може би "Неведоми са пътищата божии" е точен отговор.
Но бих си позволил да ти отговоря малко отвлечено със строфа от Вапцаровия стих "... за него живота направил бих всичко ... "
Ицко


Благодаря! Сигурна съм! Стига да има ракета!
цитирай
33. raiavid - Поповете казват, че към Бог не се ...
30.01.2013 16:49
makont написа:
Поповете казват, че към Бог не се отправя въпросът ЗАЩО? И честно, повече ми харесва, когато си задаваш риторичния въпрос: "Господи, колко съм хубава?!" Усмивки и спорна седмица!


То, поповете това им е работата като на политиците, но аз като в оня театър ще цитирам " Орацио, ше ти отперим единиот въпрос и отговорут сакам да е ДА"
Колкото до " Господи, колко съм хубава!" не е въпрос, а си е твърдение, ама от мене да мине., а тука нещо запецнах...
цитирай
34. raiavid - Неведоми са, Рая, пътищата Госп...
30.01.2013 16:52
kalin8 написа:
Неведоми са, Рая, пътищата Господни...
А изпитание е нашият път житейски!
Б.


Ведоми, неведоми, писна ми от изпитания! Сигурна съм, че има и други, на които им е писнало и някои дори вече и не издържат и се гръмват, ама оня отгоре, ако има или спи или ние сме заспали.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: raiavid
Категория: Други
Прочетен: 263515
Постинги: 78
Коментари: 831
Гласове: 1025
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930