Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 14:28 - Ама, че работа!
Автор: raiavid Категория: Други   
Прочетен: 2357 Коментари: 10 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     - Браво, бе! Как не те е срам? Това твоето на нищо не прилича!  Да спиш на работното си място!
     Стреснах се и отворих очи. Засрамих се и наведох глава. Сигурно се случва и на други, не само на мене. Умората така ме беше налегнала, та не можех да мръдна от мястото си. То моето работа ли беше? От сутрин до вечер и всеки ден  едно и също. А щефът все ме навиква и все ме товари, като че ли  само аз съм на тоя свят. От работа не ми остава време и да си хапна както трябва. Сутрин на две – на три, на обяд ме напича слънцето и не ми е до ядене, а вечер съм капнал. На шефа не му пука за мене. Казва, че и водата ми е много. Според него съм мързелив и от нищо не разбирам. И как да разбирам? Та да не ми е това работата да разбирам. Не съм учил като него толкова години. Аз съм простичко същество и изпълнявам туй което ми наредят. Не поемам друга отговорност, освен да работя.А друго не умея. Толкова мога, толкова правя! Не ме карайте нито да мисля, нито да творя… Остарях вече и се изморих много. Не мога да ритам и срещу съдбата си… А шефът само вика ли,  вика… И не иска да ме пенсионира. Рано ми било… Имало хляб още в мене… Сякаш съм незаменим!..И какво друго ми остава? Ще си работя до последен дъх - докато ми издържат силите…
      Сега малко да си почина още… Съвсем малко да се отпусна…Да си поема въздух…Пък после ще стана и ще си понеса товара или наказанието, което ми се полага…
     - Хайде ставай! – шефът отново се развика – Толкова мързел пък не бях виждал! Знам, знам, че си изморен вече, ама още малко остана, а после ще си почиваш вкъщи… Ставай, ставай, че да не се разправяме по друг начин! Какво се дърпаш сега? Това твоето си е чист инат, а ще ми се правиш на уморен… Хайдеее!  Диий, Марко! Диий, магаре такова!
     - Ъ-аа! Ъ-аа! Ъ-аа! – успях само аз да изрева и се надигнах, че тая работа мене чакаше…

Рая Вид, май 2012





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Е, браво!
09.11.2012 18:28
Значи и магарица си била... :)
цитирай
2. hristo27 - Нели знаеш за какво го търсят маг...
09.11.2012 19:51
Нели знаеш за какво го търсят магарето?
Никога за банкет!:)))
цитирай
3. osi4kata - :)))
10.11.2012 02:12
за малко да ме подведеш, защото и аз съм спала на работа :)), когато бях по-млада магарица .
цитирай
4. kalin8 - Привет!
10.11.2012 14:00
Хареса ми написаното! За магарета е, но май не съвсем...
Поздравления!
Б.
цитирай
5. mariniki - ами...
10.11.2012 17:58
една голяма, топло слънчева усмивка
и прегръдка за теб...
цитирай
6. raiavid - Значи и магарица си била. . . :) ...
13.11.2012 11:09
mt46 написа:
Значи и магарица си била... :)


Ама, че ме разсмя! Благодаря ти! То магариците не бяха ли като кучките?
цитирай
7. raiavid - Нели знаеш за какво го търсят маг...
13.11.2012 11:11
hristo27 написа:
Нели знаеш за какво го търсят магарето?
Никога за банкет!:)))


Така, така... позната история, ама си мислех, че все пак - от женски род съм, де!
цитирай
8. raiavid - за малко да ме подведеш, защото и аз ...
13.11.2012 11:12
osi4kata написа:
за малко да ме подведеш, защото и аз съм спала на работа :)), когато бях по-млада магарица .


Благодаря ти, Осичке! Развесели ме! То човек има и нужда от мъничко сън, дори и на работното място, че то иначе и на роботчета ще се превърнем...
цитирай
9. raiavid - Хареса ми написаното! За магарета ...
13.11.2012 11:13
kalin8 написа:
Хареса ми написаното! За магарета е, но май не съвсем...
Поздравления!
Б.


Толкова си прав, че няма накъде, приятелю!
цитирай
10. raiavid - една голяма, топло слънчева усм...
13.11.2012 11:15
mariniki написа:
една голяма, топло слънчева усмивка
и прегръдка за теб...


Благодаря, Маре! А аз ще си дремна още малко на работноот място и след това ще взема да изрева едно хубаво... Как беше приказката на Хитър Петър - "То магарето, ако не си покаже магарията пред хората, къде другаде?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: raiavid
Категория: Други
Прочетен: 263119
Постинги: 78
Коментари: 831
Гласове: 1025
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031